اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام و به طور کل سوشال مدیاها بدون شک یکی از مهمترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهند که در دنیای امروز تاثیرات زیادی را بر روی مخاطبین هدف دارند. از این رو حضور حرفه ای در این زمینه می تواند کمک شایانی را به پیش برد شرکت در راستای افزایش آگاهی مخاطبان از حضور این برند و فروش، مطابق با استراتژی های مجموعه برای رسید به اهداف آن، کند.

 

اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام و به طور کل سوشال مدیاها بدون شک یکی از مهمترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ را تشکیل می دهند که در دنیای امروز تاثیرات زیادی را بر روی مخاطبین هدف دارند. از این رو حضور حرفه ای در این زمینه می تواند کمک شایانی را به پیش برد شرکت در راستای افزایش آگاهی مخاطبان از حضور این برند و فروش، مطابق با استراتژی های مجموعه برای رسید به اهداف آن، کند.

 

 

حضور در اینستاگرام لزوما به معنای به اشتراک گذاری چندین محتوا در قالب پست و یا استوری نیست و می بایست اقداماتی فراتر از این ها رقم بخورد. در ابتدای راه می بایست صنعت مدنظر به خوبی بررسی و آنالیز شود تا بتوان متناسب آن و خواسته های شرکت برنامه محتوایی حرفه ای را تدوین کرد و متناسب با نوع مخاطبین هدف آن برند محتواها را تولید و به اشتراک گذاشت.

مطالب اینستاگرام به همین جا ختم نمی شود و نوع تبلیغات و شخص تبلیغ کننده در این بستر نیز از دیگر نکات حائز اهمیتی است که در زمان اداره آن مهم می باشد 

برندینگ با کمک اینستاگرام

با توجه به افزایش زمان حضور مخاطبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ در فضای اینستاگرام، می توان این سوشال مدیا را به عنوان یکی از بهترین پلتفرم ها در راستای برندینگ برای کسب و کارهای گوناگون دانست.

برندینگ با کمک اینستاگرام

با توجه به افزایش زمان حضور مخاطبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ در فضای اینستاگرام، می توان این سوشال مدیا را به عنوان یکی از بهترین پلتفرم ها در راستای برندینگ برای کسب و کارهای گوناگون دانست.

تولید محتوای جذاب داشته باشید

گام اساسی و مهم پس از تدوین تقویم محتوایی منظم عملیاتی کردن آن است. لزوما داشتن چند عکس گرافیکی به همراه متن برای انتشار در اینستاگرام نشان دهنده فعالیت حرفه ای در این زمینه نیست. متخصصین مجرب شرکت خلقیت و نوآوری ویرا با سال ها تجربه و کار بر روی پروژه های معتبر علاوه بر داشتن تجربه در این زمینه، تخصص لازم در راستای بالابردن بهره وری پیج اینستاگرامی شما را دارند.

شرکت خلاقیت و نوآوری ویرا مشتکل از متخصص هایی نظیر گرافیک، تصویر بردار، خلاقیت و کپین نویس، تولید کننده محتوا و متخصص حرفه ای در زمینه اصول فنی اینستاگرام وجود دارند تا به شما در راستای رسیدن به اهداف مد نظرتان یاری رسانند. 

 

جدول تعرفه اینستاگرام مارکنیگ

پکیج برنزی

ريال3,500,000
  • 15 پست در ماه
  • 2 فریم عکاسی صنعتی
  • دو فریم عکاسی دکوراتیو
  • دو عدد ویدیو
  • 1 عدد پوستر گرافیک
  • 1 عدد گیمیفیکیشن گرافیکی
  • یک عدد فتوموشن
  • مذاکره تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ
  • مدیریت پیج
  • یک بار حضور تیم محتوا در ماه

پکیج نقره ای

ريال6,500,000
  • 30 پست در ماه
  • 5 فریم عکاسی صنعتی
  • 12فریم عکاسی دکوراتیو
  • 4 عدد ویدیو
  • ویدیو پرسنال قابل مذاکره
  • کارکتر سازی قابل مذاکره
  • 2 عدد پوستر گرافیکی
  • 2 عدد گیمیفیکیشن گرافیکی
  • دو عدد فتوموشن
  • مذاکره تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ
  • مدیریت پیج
  • دو بار حضور تیم محتوا در ماه
  • ویدیو پرسنال قابل مذاکره
  • کاراکتر سازی قابل مذاکره
  • یک عدد موشن گرافیک
  • دو عدد استاپ موشن
  • تعریف کمپین

پکیج طلایی

ريال9,500,000
  • 45 پست در ماه
  • 6 فریم عکاسی صنعتی
  • 18 فریم عکاسی دکوراتیو
  • 6 عدد ویدیو
  • ویدیو پرسنال قابل مذاکره
  • کارکتر سازی قابل مذاکره
  • 3 عدد پوستر گرافیک
  • 4 عدد گیمیفیکیشن گرافیکی
  • 3 عدد فتوموشن
  • مذاکره تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ
  • مدیریت پیج
  • سه بار حضورتیم محتوا در ماه
  • ویدیو پرسنال قابل مذاکره
  • کاراکتر سازی قابل مذاکره
  • یک عدد موشن گرافیک
  • 3 عدد استاپ موشن
  • تعریف کمپین

اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید همین حالا شماره تون رو وارد کنید.

 

چه سوالی فکرتونو درگیر کرده ؟

اینستاگرام چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟

پلتفرم اینستاگرام محبوب ترین پلتفورم در بین کاربران ایرانی است. از این رو در سال های اخیر کسب و کارهای مختلف به این فضا پیوسته اند و در هر شغلی از کوچک تا بزرگ  سعی دارند سهمی برای خود مهیا کنند. در نتیجه روز به روز به تعداد کسب و کارهایی که به اینستاگرام اضافه می شوند افزایش می یابد و از طرفی فضای رقابتی افزایش می یابد، به طوری که هرچه زودتر فعالیت حرفه ای خود را در اینستاگرام شروع کنید و روند اصولی پیش بگیرید زودتر به نتیجه می رسید.

چه کسب و کارهایی در اینستاگرام موفق میشوند؟

تقریبا می توان گفت هر کسب و کاری در اینستاگرام می تواند فعالیت متمکز داشته باشد. شما از اینستاگرام برای رسیدن به دو هدف استفاده می کنید:

  • برندسازی
  • فروش

حتی اگر کسب و کار شما قابلیت فروش محصول یا خدمات در اینستاگرام را نداشته باشد، شما می توانید از آن برای افزایش اعتبار و برندسازی استفاده کنید

چه مدت طول می کشد تا یک پیج به بازدهی برسد؟

زمان رسیدن به بازدهی برای کسب و کارهای مختلف متفاوت است و بستگی به عوامل متعددی دارد. برخی از این عوامل سیستماتیک و برخی غیر سیستماتیک هستند. عوامل سیستماتیک عواملی هستند که به خود کسب و کار بستگی دارند به طور مثال اگر شما محصولات انحصاری دارید، پیشرفتتان سریع تر خواهد بود. اما عوامل سیستماتیک عواملی هستند که به نوع فعالیت شما در اینستاگرام بستگی دارند. تفاوت بسیاری است بین پیجی که براساس اصول اینستاگرام فعالیت میکند با پیجی که بدون داشتن دانش تخصصی اینکار را می کند در هر صورت شما برای تسریع در روند رشدتان نیاز به همراهی یک تیم متخصص دارید.

سایت بهتر است یا اینستا گرام؟

در حقیقت سایت و اینستاگرام برای دیجیتال مارکتینگ مانند دو بال برای پرواز می باشند. برای راه اندازی یک کسب و کار موفق شما نیاز به هر دو در کنار یک دیگر دارید. اما نکته ای که وجود دارد این است که برای مشاغل مختلف اهمیت و اولویت استفاده از سایت یا اینستاگرام متفاوت است. مثلا برای یک رستوران اولویت با پیج اینستاگرام است اما برای یک آژانس هواپیمایی اولویت با وب سایت است.

بهتر نیست به جای صرف پول برای گرفتن خدمات اینستاگرام آن را صرف تبلیغات کنیم؟

فرض کنید تبلیغ پیجی را در صفحه یکی از اینفلوئنسرهای معروف میبینید و وارد آن پیج می شوید. در اولین نگاه شما با آیتم های عکس پروفایل، متن بایو، هایلایت ها و نمای کلی پست ها برخورد میکنید که هر کدام استاندارد های خاص خود را دارند. سپس گرافیک پیج نظر شما را جلب میکند. در مرحله بعد به سراغ محتوای پست ها و هایلایت ها می روید. در هر یک از آیتم های نامبرده اگر پیج ضعیف عمل کرده باشد احتمال فالوو کردن شما کاهش می یابد . اگر هیچ کدام را درست  انجام نداده باشد قطعا شما فالوو نخواهید کرد. در نتیجه تمام هزینه ای که آن پیج برای تبلیغات کرده به باد می رود. پس قبل از تبلیغ نیاز است تا پروسه ا ی برای پیج طی شود که نیازمند دانشی تخصصی است. 

وجه تمایز تیم اینستاگرام ویرا چیست؟

  • بهره مندی از متخصصان متعدد در زمینه اینستاگرام نظیر، گرافیست، تصویر بردار، تولید کننده محتوا، کمپین نویس، متخصص حرفه ای در زمینه الگوریتم های اینستاگرام و تیم خلاقیت 
  • همراستا سازی محتواها با نیازهای مخاطبین و خواسته های برند برای دستیابی به اهداف کوتاه، میان و بلند مدت خود
  • تدوین تقویم محتوایی هدفمند
  • افزایش فالوورهای واقعی به صورت کاملا هدفمند
  • ابجاد نقاط تمایز میان برند شما و مابقی رقبا حاضر در صنعت مربوطه
  • انجام تبلیغات هدفمند متناسب با بودجه و اهداف برند شما

سایت یا اینستاگرام ؟!

این سوال از جمله سوالات پرتکرار مشتریان ما هستش که تصمیم گرفته شد تا در اینجا کمی به بررسی آن بپردازیم.

برای پاسخ به این سوال می بایست در ابتدای امر نوع کسب و کار و صنعت مد نظر را بررسی کنیم تا بهترین پاسخ را به این سوال بدهیم.

به طور کلی در مورد اینستاگرام و مابقی سوشال مدیاهای پر طرفدار می توان بخاطر آورد که بدلیل حضور درصد زیادی از مخاطبین هدف بهره مندی از آن ها کمک زیادی در برندینگ و یا حفظ برند در ذهن مخاطب خواهد کرد. 

 

مجله ویرا